• Pradžia
  • >
  • Keičiasi „Via Lietuva“ klientų aptarnavimo tvarka – du kartus per mėnesį vyks tiesioginės konsultacijos

Keičiasi „Via Lietuva“ klientų aptarnavimo tvarka – du kartus per mėnesį vyks tiesioginės konsultacijos

2024 05 31

Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad nuo š. m. birželio mėn. 3 d. keičiasi klientų aptarnavimo tvarka – du kartus per mėnesį bendrovės specialistai gyventojus konsultuos tiesiogiai, taip pat keičiasi Klientų aptarnavimo centro darbo valandos – konsultacijos telefonu bus teikiamos darbo dienomis nuo 6:00 iki 20:00 valandos, savaitgaliais – nuo 7:00 iki 18:00 valandos.

Pagal kliento pageidavimą, konsultacijos su „Via Lietuva“ specialistais vyks gyvai bendrovės biure (Kauno g. 22, Vilnius) arba nuotoliu per Teams programą. Klientai bus konsultuojami kadastrinių matavimų, inžinerinių tinklų klojimo, nuovažų įsirengimo ir projektų, kurie įkelti į IS Infostatyba, sprendinių klausimais.

Įprastai konsultacijos vyks du kartus per mėnesį – antrą ir paskutinį mėnesio ketvirtadienį. Specialistų atostogų, komandiruotės ar ligos atveju, konsultacijos bus vykdomos kitą dieną. Birželio 13 ir 27 dienomis klientai bus konsultuojami inžinerinių tinklų klojimo, nuovažų įsirengimo ir projektų, kurie įkelti į IS Infostatyba, sprendinių klausimais, o birželio 13 ir 20 dienomis – kadastrinių matavimų klausimais.

Nuo birželio 3 d. į konsultacijas bus galima registruotis užpildant lentelę, esančią bendrovės interneto svetainės Kontaktų skilties apačioje www.vialietuva.lt/kontaktai. Užpildęs registracijos formą, ne vėliau nei per vieną darbo dieną gyventojas bus informuotas apie konkretų konsultacijos laiką.